قبح فساد در ایران فروریخته است اینکه هر روز خبر یک فساد اقتصادی جدید در گوشه کنار مملکت پهناورمان شنیده میشود،بتدریج این مسئله را به امری عادی و روزمره برای جامعه بدل کرده است. انواع واقسام فسادهای چند هزار میلیاردی که دیگر شنیدن خبرش لرزه به جان کسی نمیاندازد وکسی را متعجب نمیکند. گویی رسانهها مثلا از تخصیص بخشی از بودجه مملکت سخن بهمیان میآورند، و بعد از شنیدن خبر تخصیص خبر چند صد میلیاردی بودجه عمرانی دربخشی از کشور بلافاصله خبر اختلاس چند هزار میلیاردی را نیز با خونسردی کامل اعلاممیکنند. عکس العمل مردم هم در این زمینه شاید دیگر از رگگردن که هیچ به مویرگ انگشت پا نیز فشار نیاورد. از طرفی نیز از دیدگاه مردم ذاتانه چندان خوش بین ایران و البته با توجه به سوابق گذشته، این تصور در ذهن مردمتداعی میشود که این خبر فسادها و اختلاس هایی است که رسانه یی میشود و چه بسابخش قابل توجهی نیز رسانه یی نشده و اصلا برملا نمیشود اما این بیتفاوتی و عادیشدن خبرهایی از این دست برای مردم نه تنها نگرانیها را کاهش نمیدهد بلکه اتفاقابسیار مخاطره آمیز و زیانبار نیز میباشد. چر السام علیک یا اباعبدالله...
ما را در سایت السام علیک یا اباعبدالله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 6:09